Producción científica
Buscar por:
Lista de artículos
Publicación |
R. Arroyo González, E. Fernández-Lancho
and
J. De La Hoz Ruiz,
"Technologies for Learning Writing in L1 and L2 for the 21st Century: Effects on Writing Metacognition, Self-Efficacy and Argumentative Structuring", "Journal of Information Technology Education: Research"
, vol.20, 87-116, 2021
|
R. Arroyo González, E. Fernández-Lancho
and
E. Martínez Sánchez,
"Digital Competence in Learning Written Academic Argumentation", "IEEE Journal of Latin-American Learning Technologies"
, vol.16, 115-121, 2021
|
E. Fernández-Lancho, R. Arroyo González
and
J.A. Maldonado-Jurado,
"Learning Effect in a Multilingual Web-Based Argumentative Writing Instruction Model, Called ECM, on Metacognition, Rhetorical Moves, and Self-Efficacy for Scientific Purposes", "Mathematics"
, vol.9, -, 2021
|
R. Arroyo González, J. De La Hoz Ruiz
and
J. Montejo Gámez,
"The 2030 Challenge in the Quality of Higher Education: Metacognitive, Motivational and Structural Factors, Predictive of Written Argumentation, for the Dissemination of Sustainable Knowledge", "Sustainability"
, vol.12, 1-18, 2020
|
M.L. Higueras Rodríguez, M. Medina García
and
E. Molina Ruiz,
"Analysis of Courses and Teacher Training Programs on Playful Methodology in Andalusia (Spain)", "Education Sciences"
, vol.10, 105-, 2020
|
E.M.C. Evia
and
R. Arroyo González,
"La evaluación de las competencias del docente-tutor en línea en el marco de un Programa de Formación Literaria Virtual", "Profesorado: Revista de Curriculum y Formación del Profesorado"
, vol.22, 599-623, 2018
|
R. Arroyo González "Evaluación cognitiva, comportamental y afectiva del ser humano. Estudio de un caso. Polyph¿nía", "Revista de Educación Inclusiva"
, vol.1, 57-81, 2017
|
R. Arroyo González "Evaluación de competencias del docente-tutor para la atención a la diversidad de estudiantes", "Revista de Educación Inclusiva"
, vol.impress, -, 2016
|
|
Última actualización del SICA: 10/01/2024