Producción científica
Buscar por:
Lista
Publicación |
R. Arroyo González
and
C. Navas-Vallejo,
"Strategie e piattaforme digitali per l'apprendimento della scrittura scientifica argomentativa multilingue", "Language MOOCs and OERs: new trends and challenges", None-None, 2023
|
R. Arroyo González, E. Fernández-Lancho
and
J. Montejo Gámez,
"Bringing Education Closer to the Advantages of the Internet of Things: An e-Learning-Based Course to Scientific Multilingual Writing Instruction", "The Internet of Things for Education", 165-182, 2021
|
J. De La Hoz Ruiz
and
D. Brao Serrano,
"Estudio bibliométrico sobre investigación en la escritura", "I Congreso Virtual Internacional Comunicación Inclusiva y Multilingüe. Retos Educativos 2030 ", None-None, 2021
|
R. Arroyo González, E. Fernández-Lancho
and
E. Martínez Sánchez,
"Digital Competence in Learning Written Academic Argumentation", IEEE Journal of Latin-American Learning Technologies, vol.16
, 115-121, 2021
|
E. Fernández-Lancho, R. Arroyo González
and
J.A. Maldonado-Jurado,
"Learning Effect in a Multilingual Web-Based Argumentative Writing Instruction Model, Called ECM, on Metacognition, Rhetorical Moves, and Self-Efficacy for Scientific Purposes", Mathematics, vol.9
, -, 2021
|
R. Arroyo González, E. Fernández-Lancho
and
J. De La Hoz Ruiz,
"Technologies for Learning Writing in L1 and L2 for the 21st Century: Effects on Writing Metacognition, Self-Efficacy and Argumentative Structuring", Journal of Information Technology Education: Research, vol.20
, 87-116, 2021
|
R. Arroyo González, E. Fernández-Lancho
and
J. De La Hoz Ruiz,
"Enseñanza digital de la escritura del ensayo argumentativo en inglés", "Enseñanza-Aprendizaje de Lenguas en la Era Digital: Investigación e Innovación Educativa. Language Teaching and Learning in the Digital Age: Research and Educational Innovation.", 95-112, 2020
|
R. Arroyo González, E. Fernández-Lancho
and
J. De La Hoz Ruiz,
"Enseñanza digital del ensayo argumentativo en Inglés", "Enseñanza-Aprendizaje de Lenguas en la Era Digital: Investigación e Innovación Educativa.", 93-109, 2020
|
|
Última actualización del SICA: 10/01/2024